Terminy rekrutacji

Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego dla absolwentów szkół podstawowych –  aktualizacja z dnia 29 maja 2020r.

  1. Termin złożenia wniosku o przyjęcie do szkoły:
    15 czerwca – 10 lipca 2020 r. do godz. 15 00
  2. Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej
    26 czerwca – 10 lipca 2020r. do godz. 15 00
  3. Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty:
    31 lipca – 04 sierpnia 2020 r. do godz 15 00
  4. Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkołyoraz dokumentów potwierdzających społnienie przez kandydata warunków poświadczanych w oświadczeniach.
    do 04 sierpnia 2020r.
  5. Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia:
    12 sierpnia lipca 2020 r.
  6. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli uczęszczania do Liceum poprzez dostarczenie oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty i oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, o ile nie zostały one złożone wcześniej:
    13 sierpnia – 18 sierpnia 2020 r. do godz 15 00
  7. Ogłoszenie listy uczniów przyjętych i nieprzyjętych:
    19 sierpnia 2020 r. do godz 14 00
  8. W przypadku wolnych miejsc kandydaci mogą składać wnioski o przyjęcie do szkoły do wyczerpania miejsc – 31sierpnia 2020r.
Zespół Szkół im. Zbigniewa Herberta informuje, że świadcząc usługi korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.
zamknij
Przejdź do treści